Andra världar

Den här nya tekniken jag provar på, med att skapa bilder med hjälp av färgat bivax och värme, har triggat ígång mitt undermedvetna. När jag skapar får jag bilder som berättar en historia, som betyder något för mig. Det är konstigt för bilderna föreställer just ingenting, bara en lek med former och färger. Men just nu är jag tydligen mottaglig för dessa budskap, vad de nu kan vara.
 
Blir kanske en sagobok om vandringar genom andra världar? Vad vet jag - fantasin flödar i vilket fall som helst. Och det är härligt!
 
Här kommer lite smakprov.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Av dessa var trean en favorit, lite annorlunda form och färger. Så roligt att du hittat något som du gillar skarpt!
Kram

2014-02-15 @ 18:06:57
URL: http://paulaz.se
Postat av: Mia

Men Sylvia...det där är som gjort för dig! Både i handlag och fantasi, helt underbart! Kram!!

2014-02-15 @ 21:55:07
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0