Gamla vänner rostar aldrig

Idag har jag ätit lunch med en gammal kär vän. Det var länge sedan vi sågs, men som det är med gamla vänner så betydde inte det något. Det var bara att plocka upp tråden där vi lämnade den. Efter en snabb uppdatering var det som om vi sågs bara härom dagen.

Jag blev riktigt bortskämd, hämtad med bil och sedan bjuden på härlig lunch i stämningsfyllda Farsta Gård.
Kan man ha det bättre?



Efter maten tog vi en liten promenad i trädgården.






TACK FÖR EN TREVLIG STUND ROFFE!


VECKANS RENSNING  nr 40-48

Dricker man likör nu för tiden? Jag gör det aldrig och inte heller bjuder jag på likör om jag till äventyrs skulle ha gäster. Dessa får åka med in till stan nästa gång för att bli inlämnade på Emmaus eller Stadsmissionen.




Kommentarer
Postat av: Paula i pörtet

Jag har skänkt bort det mest i glasväg till dottern. Hon har en fin vitrin så hon tog tacksamt emot både likörglas och punschglas och vinglas.

Regnet strilar idag, men det behövdes annars hade jag fått gå och vattna här på tomten där det var så torrt

Kramen

2012-05-31 @ 18:13:13
URL: http://paulaz.se
Postat av: Harriet

Det finns säkert någon som blir jätteglad för dessa fina glas. Roligt att läsa din blogg.



Kramizz Harriet

2012-06-01 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0