Rensning 27 Knappar



Upptäckte att jag hade en hel ask full med knappar. Ibland får man ju extraknappar med på köpet om man handlar någon jacka eller blus, ibland köper man på sig lite knappar om man vill förnya något plagg. Och då köper man, i alla fall jag, några extra att ha i reserv. Sen blir de liggande, oftast långt efter att plagget är borta.
Jag tycker inte att jag kan kasta en knapp om dagen så ny ryker hela asken. En ask knappar - ja men det blir ju en sak.


För övrigt skiner solen och vinden blåser. Liten Hund njuter av våren. I sommar blir det för varmt.


(Foto: I Petersen)

Kommentarer
Postat av: kristin larsson

Det kan väl knappast finnas något kvar i dina lådor nu ;))

2012-05-14 @ 10:33:40
Postat av: Sylvia Siverling

Jodå Kristin - men jag är osäker på om jag lyckas hålla på ett helt år med att rensa ut något varje dag. Skall jag klara det, kanske det blir så att jag tar en knapp om dagen till slut. :)

2012-05-14 @ 18:27:29
URL: http://sylviasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0