Denna underbara höst!

Denna underbara höst går jag omkring i ett slags lyckorus. Det är fortfarande hyfsat varmt på dagarna och det är vidunderligt vackert över allt. Var jag än vänder blicken ser jag små och stora underverk.
 
Jag känner mig så tacksam över livet, att jag är frisk och att jag kan ta mig ut varje dag och uppleva allt detta.
 
Här är några bilder från morgonens promenad.
 
Solen står lågt och motljuset ger en ny dimension till bilderna
 
Svårt att tro att det är den 13 oktober idag
 Här är några till som kämpar på innan frosten kommer
 
Morgonfukten och motljuset skapar otroliga fenomen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller verkligen med dig Sylvia, vilken ynnest att vakna varje morgon och ha både sitt sinne och sina ben och armar i full vigör. Något att verkligen glädja sig åt. Här ikväll har vi redan nu vid 19-tiden 0 grader, senhösten har slagit till. Ha en fortsatt fin kväll, kram fina du.

2013-10-13 @ 18:55:39
Postat av: Mia

Jaaaa, visst är det nästan magiskt med denna höst!!!! Underbara bilder, Sylvia....

Svar: Alla jag pratar med tycker att denna höst varit speciellt vacker. Och det är den.
sylviasblogg.blogg.se

2013-10-13 @ 19:10:50
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Kersti

Den här hösten är otrolig. Färgerna och värmen. Det är magiskt, verkligen. Njuter varje morgon när jag cyklar iväg till jobbet.

Svar: Härliga cykelturer för dig. Men glöm inte vantarna.
sylviasblogg.blogg.se

2013-10-13 @ 20:14:29
URL: http://plommenad.blogg.se
Postat av: paula i pörtet

Jag kan bara hålla med dig Sylvia, det enda kruxet är utebliven svamp! Det vackra vädret i sommar och höst har gjort att svampkorgen aldrig blir fylld. Men, man kan inte få allt, samtidigt!
På fredag hotas vi med snöfall, vad säger du om det?
Kramen

Svar: Jag som inte är så mycket för svamp klagar inte. Lyxade till det en dag och köpte ett par hekto gula kantareller på Ica. Blev både en omelett och en hård macka. Gott.
sylviasblogg.blogg.se

2013-10-13 @ 20:39:38
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0