Isberg m m

Kände mig hyfsat bra i mitt ben så idag blev det en lite längre promenad. Bäst att passa på, i morgon vet man inte hur det blir.
 
Nu sitter jag framför datorn med darriga ben, och går igenom dagens bilder.
 
Solen hade precis kommit upp en bit ovanför skogsbrynet, men fick kämpa med molnen om sin plats.
 
 
 
 
Så här års börjar mitt "isberg" att växa och ta form. Om man skall tala växt-språk så befinner det sig nu i knoppnings-stadiet. Vi har inte haft så många dagar ännu där det varit riktigt kallt.  Spännande är det i alla fall. Varför blir det is just på det här stället på berget och inte någon annan stans? Och varför blir somliga partier gula?
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Fantastiska vinterbilder, dramatisk himmel och ett isberg utan dess like! Men varför det blir så där, ja det har jag inget svar på...Luftföroreningar???? Jord i isen???? Kram på dig!

2014-01-26 @ 11:02:31
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ingrid

Riktigt fina bilder Sylvia. Isberget ser så mäktigt ut.Just nu poppade det ut nedanför kommentarer. att jag var den 999:de besökaren och om jag klickade hade jag chans på att få presentkort på 2x10.000.
Skumt! Kram Ingrid

2014-01-26 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0